دیوار نویسي در یزد













4 پاسخ

  1. به این میگن … سبز بازی… عشق وحال …. سلیقه … هنره دیوار نویسی..با کمترین هزینه
    من هنوز هم با طرح سبز کردن ایران کاملا موافقم
    اعلام میکنم : اگه کمی باهوش باشی ، چون طرفدار سبز هستی پس باهوشی ، پس اگه کمی باهوش باشی در اول جمله من حرف مفت بودی ، چون تو باهوشی زیرا که سبزی.اههههههههههه میخواستم چی اعلام کنم؟
    اهان
    اعلام میکنم: یه اسپری رنگ سبز بزار تو کوله پشتی ات هر جا رو دیدی ، حسه هنریه جنبش سبزات ، ندا میده بهت که بنویس..با سبز هر چی خواستی از جنبش سبزات ، بنویسسسسسسسسس
    (( زرتشت هم یکی از این اسپری های سبز همهیشه تو کوله اش داره ))

  2. چه اسپری پر رنگی دمشون گرم!

  3. به عنوان یک اقدام تکمیلی که اثر آن شاید حتا قوی تر باشد از شعار نویسی روی اسکناس ها استفاده کنید. من مدتی است که این کار را شروع کرده ام و همچنان ادامه خواهم داد. هدف اشباع همه شهرهای ایران با اسکناس های شعار نویسی شده است.

  4. درود بر شما همراهان غیور
    که خاری هستید در چشم کوردلان کودتاچی

پاسخی بگذارید

