هی آقا! این نه کاریکاتور است و نه فوتوشاپی، پل کریمخان شاهد عظمت حضور یک ملت

براي بزرگ‌نمايي روي عكس كليك كنيد

14ab7b73d4fe3a

8 پاسخ

  1. به ما می گن کم بودید، ولی مطمئن باش زیرشون خیسه!
    همین کافیه.
    خزعبلات صدا و سیما چه اهمیتی داره؟

  2. فکر می کنم این عکس مال راهپیمایی های خرداد ماه باشه …تا جایی که من می دونم حرکت جمعیت این جمعه از ولیعصر به سمت هفت تیر بود، در حالیکه در این تصویر برعکسه
    و فقط یک لاین از خیابان کریمخان جمعیت بود و لاین دیگر اتومبیل مردم هم این همه نوشته و کاغذ سبز نداشتند
    این طور اشتباههای عمدی یا غیر عمدی بیشتر ضرر است تا سود

    • ايول دقيقا.مديران اين سايت كه اهل منطق نيستند فقط سروكارشان با عكس ومطالب چرت وپرت است.اگر كه صداي اسلام هست دوتامطلب علمي طرح كنيد !!!!!!

  3. البته جمعیت همین حدود شایدم بیشتر بود. من خودم بودم یک لاین از کریمخان بود که بعدا از لاین بعدی جمعیت برگشت
    البته کاغذ سبز هم عده زیادی در دست داشتند .

  4. نه دوست من این عکس ماله روز قدسه
    چون من همه ی راهپیمایی هارو از پنجره خونه میدیدم روزهای خرداد مردم فقط از پل حرکت میکردند و خیابان اطرا پل ماشین ها تردد میکردند چون وسط هفته بود نه روز قدس و تعطیلی

  5. دوستان این عکس واسه روز قدسه…
    حتی یک فیلمش هم موجوده که همه با هم فریاد می زدند : مرگ بر روسیه…
    دقیقا هم از طرف حرکتشون همی طرفی بود…
    در ضمن این کاغذای سبز که دست مردمه هم فقط روز قدس به این تعداد پخش شد…
    کار هر کی بوده دسش درد نکنه… یه فیلمی هم من تو یوتوپ دیدم .. دقیقا زمانی که این کاغذ پخش شده بود .. کاملا جمعیت یکدست در یک قسمت سبز شده بودن..
    دفعات بعد بهتره خیلی ها این کارو بکن… و بین جمعیت پخش کنن… تا هیچ وفت نتونن جمعیت رو به نفع خودشون مصادره کنند….
    موفق باشید

  6. عکسهای بیشتری دیدم
    ممکنه حدس من اشتباه بوده باشه

  7. با شه شما گفتید ما هم باور کردیم
    مگه از شما دروغ گو تر هم هست
    اولا معلوم نیست جمعیت سبز تا کجاست
    دوما کور نبودیم خودمون دیدیم چقدر بودید
    می خواید روحیه الکی به خودتون بدید
    تصاویر واضح تر تو سایت رادیو فردا جمعیت رو نشون میده
    بد سوختی که همش این حرف هارو میزنی

پاسخی بگذارید

