دانلود فيلم مستند روزهاي سبز

eyb82innv7wjt0utz

دانلود فيلم مستند روزهاي سبز به كارگرداني حنا مخملباف

23 پاسخ

  1. درود بر تو
    دارم دانلود میکنم
    سپاس

  2. يک ايميل خواندني و جالب براي دعوت کردن دوستانتان به شرکت در راهپيمايي روز قدس. لطفا اين متن زيبا را براي دوستانتان ايميل کنيد.
    http://hamparvazan.wordpress.com

  3. […] لینک دانلود بر گرفته از صدای اسلام […]

  4. ممنون فوق العاده بود

  5. سلام من در حال دانلود كردنش هستم و مطمئن هستم كه خيلي خوبه . به اميد پيروزي . يا حسين مير حسين

  6. سلام
    میرحسین کلاهش رو بزاره بالاتر!!!

  7. mer30 man khAli dombale dl in film boodam
    vaghean mmamnoon!!!

  8. سلام، بسیار عالی بود، جمعه راهپیمایی یادتون نره. ما پیروزیم

  9. محکوم کردن یک احمق سخت ترین کار دنیاست . و ما با صدها هزار احمق روبرو هستیم .
    اما ما اینکار رو میکنیم .
    به امید روزی که دیگه با هیچ احمقی دهان به بحث کردن باز نکنیم .
    ما پیروزیم

  10. مرسی
    خیلی دنبالش بودم

  11. خوب بید

  12. ماه همیشه پشت ابر نمیمونه…

  13. کیرم تو کوس ننه ی میر حسین و طر فدارانش

    • بنده پس از دو سال کار روانکاوانه به صورت جزبه جز به این نتیجه دست یافتم که احمدی نژاد بدون شک یا در بچگی مورد سو قصد جنسی قرار گرفته است و یا به صورت زنا زادگی از مادرش متولد شده است برای ادعام حاضرم مقالاتم را رو کنم

  14. از طرفداراي احمدي انتظاري بيشتر از اين نيست . نثار خودت باد آقايي كه فحش داديه

  15. sgha ali yaet bashe ke faghat adamaye bi mantegh va bisavad fohsh midan az hardastei ke bashe farghi nemikone

  16. allllllliiiiiiiiii bood be omide pirooziye mardome iran

  17. kiram to hame tarafdaraye ahmadi nejade chuni.ridom to amameye rahbare jakeshetun. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hossein mir hossein. omidvaram ruzi berese ke nasle akhonda az ruye zamin bardashte beshe. makhsusan khameneeiye kharkose.

  18. فیلم را به ادرس من بفرستید

  19. اینم همون نفر قبلی هست که فحش داد،،،،،،،، خواسته توازن برقرار بشه یا بگه ما بدتریم……
    متاسفانه در لباس یاران سبز داره فحاشی میکنه

  20. دوستان من
    امید وارم که چشمانتان را باز کنید و واقعیت را ببینید گروه موسوم به سبزها همان عوامل جمهوری
    اسلامی هستند که در گذشته ای نچندان دور در کشتار مبارزان ایران بخصوص چپ انقلابی دست اندارکار بودند. در دهه شصت من خودم از قربانیان این جانیت بودم که توانستم به گونه ای جان بدر ببرم که شرح ماجرای من چندان لزومی ندارد .
    خانم زهرا رهنورد در آن برهه از لیست دانشجویان چپ را در اختیار دایره امنیت میگداشت
    آقای موسوی دستگاه دولت مرگ را اداره میکرد وحاصل کارش در خاوران موجود است
    کروبی ریاست مجلس کشتار بود
    هادی غفاری قداره بند اسلام ناب محمدی افتخار تیر خلاص را بر سینه دارد
    منادی آزادی اکبر گنجی رقیق شقیق الله کرم در جریان انهدام فرهنگی بود
    گروهایی چون شیاف وحدت برای شناسایی ایجاد شده اند
    خلخالی .اردبیلی. ری شهری.و و و…………

    روزی در سمیناری از سکینه سلطان شیرین عبادی در شهری در آلمان سوال کردم که آیا در دادگاه بر اساس قانون حقوق بشر از متهم دفاع میکند یا بر اساس بربریت اسلام و…………..
    آیا به قانونی که بر مبنای آن دفاعیه مینویسد اعتقاد دارد یا نه
    حضور وی در دادگاه به عنوان وکیل وداقع فقط به بیدادگاه مشروعیت قانونی میبخشد

    در جریان جریان 18 تیر تله ای که خاتمی با یاران شیاف وحدتش برای ما آماده کرده بود هم کارگر
    نشد ودر خیابان کشاورز باصدای مرگ بر اسلام وشعار مرگ بر سه ملا سیدعلی و خاتمی و روح الله یاران جوان خود را از خواب بیدار کردیم.

    در پایان باید بگویم هرچه بوی عفن اسلام را میدهد باید نابود شود.

    به امید دیدار تا روز خونفشان انتقام همیشه در کنار خلق ایران
    مزدک بامدادان

پاسخی بگذارید

