بازدید سرزده ا.ن از خوابگاه خواهران

واي چقدر اين پسر خجالتيه!!

بيا تو نترس!

جالب اینجاس هر وقت میره بازدید سر زده، کلی خبرنگار منتظرشن!!

24990_309

5 پاسخ

  1. سلام دوست عزيز وبلاگ خوبي داري اکثر مطالبش رو خوندم و فکر مي کنم بالاترين جاي بسيار خوبي براي تبليغ وبلاگ هست چون وبلاگ هاي پر محتوايي مثل وبلاگ شما رو به آدم معرفي ميکنه راستش من مدتيه که وبلاگي درست کردم ولي براي معرفي وبلاگم به بالاترين نياز به دعوت نامه شما دوستان وبلاگي عزيز دارم ممنون ميشم اگر پاسخ کامنتم رو به ايميلم بديد ممنون
    online-mixx.blogspot.com
    shabgard.wow@gmail.com

    پاسخ: سلام.. من امكان ارسال دعوتنامه ندارم.. بهترين كار براي شما فعاليت 2-3 روزه در سايت بالاگردونه.. از اون طريق ميتونيد دعوتنامه بگيريد

  2. ba dorood dostan khab az sar in dokhtra mepreh v kabos mebinan ta modtyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  3. خداییش حال میکنم از وبلاگت ولی یه سوال شما احتمالا انگلیسی نیستی؟

  4. خيلي باحاله …چقدم كه خودشو مظلوم گرفته …به ديكتاتورا اين اداها نمياد

  5. شاید دوست دخترهای صیغه ی اش مریض بوده آمدند عیادت شون

پاسخی بگذارید

