بعد از مایکل جکسون نوبت انیشتین رسید تا شیعه شود!!

چندی پیش بعد از مرگ سلطان پاپ جهان، برخی از سایت‌های شيعه از آنجا که مطمئن بودند دیگر مایکل جکسونی نیست که سخنان و ادعاهای آنان را تکذیب کند مدعی شدند که سلطان پاپ جهان در اواخر عمر تحت تاثیر مکتب اهل بیت قرار گرفته است و شیعه شده است!!! البته به فرض اینکه مایکل شیعه شده باشد! شیعه شدن شخصی همچون جکسون چیز قابل فخری نبود که آخوندها آن را با چنان آب و تابی بیان کنند. اما به هر حال، شاید همین هم برای آنها افتخار بزرگی بود که آنچنان با تاکید آن را بیان می‌کردند؟!

اما آنچه باعث تعجب گردیده است ادعای اخیر يکي از روحانيان منبري تهران و به نقل از وی سایت‌های شيعه می‌باشد که مدعی شده اند (انيشتين دانشمند بزرگ جهان از سوي آية الله بروجردي مسلمان و شيعه شده بود!!، اما ايشان اجازه بيان آن را به وي نداده بود.)
البته این دروغ‌پردازان برای اثبات ادعای خود دلیل هم آورده اند و آن اینکه: همان روحانی منبری گفته است: من براي دريافت صحت و سقم اين خبر، نزد يکي از مراجع تقليد در قم رفتم و ايشان نيز با تأييد اين خبر گفتند، آية الله بروجردي ايشان را از اظهار علني مسلماني منع کرده بودند، زيرا احتمال قتل وي را مي‌دادند!!
علی ایحال! از آنجا که شیعه شدن انیشتین هم مدتها بعد از مرگ وی (لابد با کالبد شکافی!!) مشخص شده است و دیگر انیشتینی نیست که در این مورد اظهار نظر کند. تعجب نکنید اگر در آینده دیدید روز وفات (و شاید هم شهادت!!) وی در تقویم جمهوری اسلامی خط قرمز خورد و تعطیلی عمومی اعلان شد.

منبع: سني‌نيوز (با كمي ويرايش)

16 پاسخ

  1. حقیقت واستون تلخه؟

  2. خواهشاَ اینقدر سنی شیعه نکنید هردوشون برای چاپیدن خلق الله درست شدن اسلام نه سنی داره نه شیعه.

  3. جناب عليرضا

    اگه حقيقت ايناست كه خيلي هم واسمون عسله چون بيشتر از قبل واسه دنيا سوژه خنده ميشين

    ولي گاهي دلمون براتون ميسوزه كه از نداشتن شخصيت اينقد عقده اي ميشين

    • عزیز جون من عقده ای نیستم اصل این که مسلمون بودن چیزه خوبیه شما تو اینترنت یه سرچ انگلیسی کن ببین راسته یا نه این قضیه ی مایکل جکسون. ضمنا ما بهتر از مایکل جکسون جناب پروفسور حسابی شیعه رو داریم!

  4. با سلام
    من یک شیعه ام و در دوره دکتری معارف اسلامی هم درس می خونم. با این حال، هیچ وقت نسبت به عقیده مخالفم احترام گذاشته و هتاکی و بی ادبی نمی کنم زیرا می دونم نتیجه عکس می ده. به شما هم پیشنهاد می کنم این چنین باشید. بنده شخصا از بساری وب های دوستان اهل سنت استفاده می کنم ولی وقتی وارد این وب شدم احساس ناراحتی کردم و یک جور احساس موضع گیری و بی اعتمادی به من دست داد.
    موفق باشید

  5. از این به بعد میگن آیت الله فلانی خدا رو شیعه کرده و بهش مجوز بیان کردن رو نداده.خاک بر سرشون….

  6. سلام
    1.آقای رضوی! دروغ باید افشا و برملا بشه و این موضع گیری بر علیه دروغگویانه.
    2.آقای علیرضا! از کجا حقیقت رو فهمیدید؟ حتما تو کتاب سلیم ابن قیس دیدید یا بحار الأنوار.
    به نظر من که انشتین شیعه شده بود ولی به خاطر تقیه و از ترس ابوبکر و عمر و همچنین برای حفظ وحدت اسلامی اون رو بیان نکرد.

  7. برادر من چرا قاطی میکنی؟ چرا اینقدر تند میری؟ آره من از تو کتاب حلیه المتقین دیدم که پر اراجیفه چرا به جای این اسم بحار الانوارو آوردی اون که چرتو پرت تره! (:
    عزیزم این کتاب بحارالانوار که نوشتی لااقل یه حدیث درست که داره!
    مثلا توضیح چطوری به معراج رفتن رسول اکرم که پای مبارکشون به کوزه میخوره و وقتی هم که از معراج برمیگرده بازم میبینه که کوزه داره آب میریزه ازش. بعد انیشتن با آیت الله العظمی بروجردی مکاتبه میکنه و اسلام رو دین خوبی توصیف میکنه( ظاهرا هم مسلمون میشن) این از این
    بعدشم مایکل جکسون داداشش از اسلام آوردنش گفته تو گوگل اینو سرچ کن : Michael Jackson Islam
    بعد میبینی که دروغه یا نه البته آمریکاییها چون معمولا کاری به دین ندارن از دین افراد نمینویسن زیاد
    رمضان مبارک برادران عزیز مسلمون

  8. خاک بر سر هرچی سگ وهابی سنی کثیفه
    با اون مفتی های بدریخت و بدشکل
    من نمیدونم چرا این اقایون مفتی بیشترشون شل و کور و… مخصوصا اون مفتی های تو عربستان که یه چشم ندارن

  9. جناب علي

    اول يقه رهبر يه دستتو بگير بعد به سنياي يه چشم گير بده

  10. برادرا لطفا با احترام صحبت کنند آره اون وهابیا کثیفن ولی یه خوبی دارن که هیچ آخوندی نداره اونم اینه که هر عقیده ای دارن بدون ترس بروز میدن و ظاهر و باطن یکیه ولی این آ سد علی آقا از صد تا طالبان کثیف تره آدمکشه ولی پنهانیه بروز نمیده اون وهابیه به خودش بمب میبنده و فرداش مسولیت انفجارو قبول میکنه ولی این بی شرف(خامنه ای) کلی آدم میکشه بعدش میگه خبری نیست امن و امانه
    من همون علیرضاهای بالا هستم و یکه شیعه هستم

  11. عزیزم من چرا به تهت فشار اومده و دوستان چرا زورتون میاد میگن کسی مسلمون شده یه مثال بزنم پسر مافیای ایتالیا همون کسی که شرکت فیات به اسمش بود همون کسی که با خمینی دیدار کرد همون کسی که هم فیلمش هم تصویرش هست همون کسی که شیعه شد همون کسی که گفتند خودکشی کرده لابد اینم دروغ عزیزان زورتون میاد.
    باشه اخوند ها همه بدند رهبر بده نمی دونم فلانی بده جوری دارید می گید انگاری خودتون جز معصومین هستید .

  12. خاک بر سره شیعی که بیاد از وهابی تعریف کنه خاک بر سرش عزیزم همون مفتی به ظاهر خوبت یه 3 چهار تا روایت از عمر _ ابوبکر_ عثمان (لعنت اله علیهما ) بیاره راستی اصلا روایتی هست نه می دونید چرا اخه اونا هیچ خری نبودند که بیاد روایت داشته باشند تا حالا معجزات علی (ع) را دیدید برید سری به خطبه های بدون نقطه بدون الف علی (ع) بزنید که این همه سخنرانی کرده اما یه نقطه یا یه الف تو این همه حرف نیست این خود معجزه نیست اینم بگید الکیه.

  13. با سلام به همه عزیزان . من فکر میکنم اول از همه ادبیاتمان را اصلاح کنیم چون مسلمان از الفاظ رکیک استفاده نمیکند . دوم به نظر من برادران اهل سنت با وهابیون فرق دارند . سوم به برادران شیعه و اهل سنت پیشنهاد میکنم بروند کتاب شبهای پیشاور را مطالعه نمایند . از خداوند سبحان توفیق روز افزون برای تمامی موحدان آرزومندم

    پاسخ: منم پيشنهاد مي‌كنم كتاب روزهاي پيشاور رو همه بخونن..
    آدرس دانلود: http://67.228.229.69/ebook/view_book.php?rowID=533

  14. با سلام . حتما در صورت دانلود میخوانم

  15. حالم از این مسلمونای دگم بهم می خوره.دین من بهتره نه دین من بهتره شما کافرید صد هزار تا رو قتل عام می کنن.هر کس یا چیزی انسانی تر باشه قابل قبوله حتی اگه شیطان باشه.

پاسخی بگذارید

