طراحی لباس‌های جالب اسلامی

خندان باش… این سنت پیامبر اسلام (ص) است


من پیامبرم محمد (ص) را دوست دارم 


قیامت،  به زودی …


حجاب
حق من،
انتخاب من،
زندگی من


بازگشت به سمت خداوند توانا


دعا ، سلاح مومن


سلام، صلح و صفا


مسلمان زاده شده


قرآن بخوانید
و ایمان خود را شارژ کنید


نماز جماعت بوجود می آورد


مدینه


نماز
همیشه در ارتباط باش


حجاب
محافظت کننده


پرستش
خالق
نه مخلوق


تروریسم
ربطی به مذهب ندارد

7 پاسخ

  1. ok

  2. جالب ، زیبا و نو .من دوتا اولی را بیشتر می پسندم .
    اما بافت کجان ؟ نرخشون چنده ؟ و مهمتر اینکه چطور تهیه شون کنیم ؟

  3. ba mazze boodan ama kheyli ajhib va basi baeed!

  4. برو بابا

  5. لطفا بذارین بقیه ی دنیا سالم بمونه و کثافت نگیره کل دنیا رو…
    جمعش کنید

  6. با اینکه تشنه خونتم اما نشون دادی یه جو شعور داری

پاسخی بگذارید

